Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Η βροχή


       Βρέχει σήμερα από το πρωί και νιώθω πάλι αυτήν την έντονη διάθεση να τρέξω, να χορέψω, να δαιμονιστώ.

     Η βροχή είναι για μένα η δική μου πανσέληνος. Την μυρίζω από μακριά κι ανατριχιάζω. Με πλημυρίζει η προσμονή και βαδίζω νευρικά όσο τα συννέφα μαζεύονται. Περιμένω τις πρώτες στάλες με αδημονία. Κοιτάζω συνεχώς έξω από το παράθυρο και εκνευρίζομαι με την αναμονή.

     Οι πρώτες στάλες, που χτυπούν στο παράθυρο, χαράζουν το πρώτο χαμόγελο της μέρας στο πρόσωπό μου. Κατεβαίνω κλεφτά κάτω και περπατώ με τα χέρια ανοιχτά, σηκώνοντας το κεφάλι μου προς τον ουρανό. Νιώθω την βροχή να πέφτει στο πρόσωπό μου σαν χάδι εραστή, ζεστή και απαλή. Τα χείλη μου μισανοίγουν και γλύφω ηδονικά τη σταγόνα, πού' χει κάτσει πάνω τους. Μ΄ ένα χαμόγελο πειρατικό , στριφογυρνώ μέχρι να ζαλιστώ.

     Γυρίζω στο γραφείο με την ενοχή ζωγραφισμένη στο πρόσωπο και κοκκινίζω όταν τα βλέμματα των συναδέλφων πέφτουν στα βρεγμένα μου ρούχα. Σηκώνω το κεφάλι ψηλά και μουρμουρίζω κάτι, που δεν καταλαβαίνω ούτε εγώ..Πάλι έκανα αταξίες..Η ίδια ενοχή που με κυνηγάει πάντα όταν αφήνομαι στα συναισθήματά μου, στην διάθεση της στιγμής, που δεν μπορώ να αιτιολογήσω.

     Όσο πίσω κι αν γυρίσω, βλέπω εικόνες τυλιγμένες στην βροχή. Ποτέ δεν είχα ομπρέλα. Μετά την δέκατη, φορά που την παράτησα σε άγνωστο σημείο, σταμάτησαν οι δικοί μου να μου αγοράζουν άλλες και να με πιέζουν. Περπατούσα ώρα στην βροχή, τσαλαβουτούσα στις λακούβες , τραγουδούσα και χόρευα. Γυρνούσα στο σπίτι μούσκεμα, με το νερό να τρέχει από πάνω μου, μαλλιά, ρούχα, παπούτσια βρεγμένα και μ' ένα ηλίθιο, ευτυχισμένο χαμόγελο, που προσπαθούσα να κρύψω, όσο με κατσαδιάζανε. Τίποτα δεν άλλαξε από τότε..

     Λατρεύω την βροχή που πέφτει επάνω μου, που με ξεπλένει, που κρύβει τα δάκρια, που προκαλεί αυτό το αίσθημα ευφορίας. Τρελαίνομαι να χορεύω και να χοροπηδώ σαν παιδί, να ξεχνώ το χθες και το σήμερα, να μην φοβάμαι το αύριο. Μου αρέσει η μυρωδιά, ο ήχος, η αίσθηση της.

     Βρέχει σήμερα εδώ κι εγώ δεν έχω διάθεση να χορέψω. Εσύ είσαι μακριά. Κι είμαι στεγνή. Από βροχή κι από έρωτα.

18 σχόλια:

  1. Λογω της πολυχρονης εμπειριας μου στον
    ανθρωπινο εγκεφαλο εχω να να επισημανω
    τα εξης:
    Στις παθησεις της καρδιας
    οπως ξερουμε η επιστημη εχει κανει θαυματα,
    και η ιαση ειναι θεμα χρονου.
    Στην δικη σου περιπτωση ,που αφορα τον εγκεφαλο,
    να ξερεις οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα ιασης, και δυστυχως ο ασθενης ,οσο περναει ο καιρος παει απο το κακο στο χειροτερο.
    Και ενω ολοι αλλοι και ο ιδιος ακομα
    ο ασθενης νομιζει οτι ειναι καλα ,γιατι τρωει
    πινει, γελαει, ειναι ευδιαθετος, μονο ο γιατρος ξερει το ανιατο προβλημα, του.
    Τωρα σαν επιστημονας του ειδους μου ,θα συνεχιζω την παρακολουθηση της πορειας της ασθενειας σου.
    (Προς το παρον δεν εισαι επικυνδινη για τον
    εξω κοσμο) ,
    αλλα αν χειροτερεψεις θα εισηγηΘω
    τον εγκλεισμο σου στο Δημοσιο Ψυχιατρειο.

    Μετα τιμης

    ΕΙΔΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ
    ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ
    ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
    ΤΟΥ ΠΑΝΕΜΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

    DR WOLFMAN17N*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Dr.Wolfman17n,
    Υπάρχει βάσιμη υποψία από συναδέλφους σας, ότι οι παθήσεις της καρδιάς, που προαναφέρατε, έχουν επιδεινώσει το πρόβλημα, αν και συμφωνούν μαζί σας ότι η ασθένεια είναι ανίατη!
    Χαίρομαι που θα εξακολουθήσετε να με κουράρετε, γιατί όλοι οι άλλοι έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά! :)
    Γιατρέ μου, τα σέβη μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θα μπορουσα να μην σχολιασω κειμενο που διαβαζω και λεει για βροχη...
    Τελικα δεν εχω καταλαβει γιατι την λατρευω τοσο
    και τι σημαινει αυτο...
    Τοσο αγαπη για την βροχη;
    Διαβαζοντας εσενα ομως "Μου αρέσει η μυρωδιά, ο ήχος, η αίσθηση της." ...μου αρκει...με καλυπτει!
    Ετσι ακριβως την περιγραφω καθε φορα!
    Καλησπερα λοιπον και απο εδω...
    Κατερινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερινάκι μου,
    Χαίρομαι που μοιραζόμαστε κι αυτήν την αγάπη..
    Την καληνύχτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βροχη.. μια μαγευτικη θεά που ριχνει το δακρυ της οταν χανει κατι.. μια δύναμη που λατρεύω ιδιέτερα... μου αρεσει να ταξιδεύω με την βροχή σε τοπία που ειναι απλά αλλα για μένα μαγευτικά σε συνδυασμό με την βροχή...τους ερωτες μου τους ταξιδευα παντα με την βροχη...τα μεγαλυτερα γεγονότα που με εκαναν να κλαψω ηταν παντα με βροχή.. ελαχιστα εκλαψα στην μεχρι τώρα ζωη μου αλλα παντα επεφτε να ειναι και η βροχή μαζι σε μεγαλα γεγονοτα για μένα.. παιδι ακόμα οτα στα 12 εχασα ενα πολυ καλο φίλο απο τον εξω απο εδω... το 86 σε βροχη ενας απο τους μεγαλους μου ερωτες και 1ος σταθμος της ζωης μου..το 2000 στην θεσσαλονικη ενας αλλος πολυ μεγαλος ερωτας μου..ο 2ρος σταθμος στην ζωη μου.. με ελαφρια βροχη γνωριστηκαμε με ελφρια βροχη αργοτερα χαθηκαμε.. η αποσταση αθηνα - θεσσαλονικη ηταν μεγαλη και φανηκε τοτε.. τωρα ομως εκμηδενησμενη... με βροχη τελος του μαη του 2001 ηταν και ο 3ος σταθμος της ζωης μου... με βροχη χαθηκε και αυτος στα μεσα σεπτεμβριου του 2008... Βροχουλα μου ποσο σε αγαπαω ναξερες.. επαψα απο χρονια να ειμαι καλυμενος με μπουφαν η παλτο οταν βρεχει, θελω να σε αισθανωμαι πανω μου οταν πεφτεις,να διαπερνας τα ρουχα και να τρεχεις μεσα στο κορμι μου και να αναζοωγωνεις το ειναι μου .. σε λατρευω βροχουλα μου για την ομορφια σου και οτι μας δενει .. Να μην παραλειψω βεβαια να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στην φιλη μου την φωτεινη γιατι μου εστηλε αυτο το υπεροχο λινκ . . φωτεινουλα μου σε ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα το πω...κι ας έχω αρχίσει να γίνομαι κουραστική...! Κάθε φορά μαγεύομαι από τον τρόπο που περιγραφής σου...Είναι εκπληκτικός γιατί, μετατρέπει τον αναγνώστη σε παρατηρητή μιάς "γιορτής" πανέμορφων εικόνων!

    Κι εγώ αγαπώ τη βροχή...
    Έχει μιά γλυκιά μελαγχολία που μου ταιριάζει. Μου επιτρέπει να ονειρεύομαι με τα μάτια ανοιχτά...
    Από τότε που ήμουν μικρούλα, και πλησίαζα το πρόσωπό μου στο παράθυρο για να σχεδιάσω ανθρωπάκια στο θολό τζάμι και να παρατηρήσω πόσο παραμορφώνονται όλα πίσω από μιά σταγόνα...μέχρι και τώρα που κοιτάζω από το παράθυρό μου τις σταγόνες να πέφτουν...η βροχή ήταν...και είναι...κάτι που αγαπώ πολύ.
    ~Φαίη~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και το μήνυμα στο μπουκάλι έγραφε..

    σαν με δείς να χορεύω στη βροχή, έλα και στάσου δίπλα μου..

    χόρεψε μέχερι να πέσεις κάτω..

    κι εκείνος έπεσε..

    όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εκείνη έτρεξε και του έδωσε το χέρι της για να σηκωθεί...
    και του υποσχέθηκε πως όσο θα ήταν δίπλα της δεν θα σταματούσε να του στέλνει κι άλλα μηνύματα κλεισμένα στο μπουκάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και εμενα μου αρεσει η βροχη,δεν ξερω δοκτορ λυκε τι θα πεις για την περιπτωση μου,αλλα πολλα απο αυτα που μοιραζετε μαζι μας εδω η Φωτεινη τα αισθανομαι οταν βρεχει....το εχεις προσεξει Φωτεινη οτι δεν ειναι ιδια η μυρωδια τής οταν ετοιμαζετε να ερθει και οταν τελικα ξεκινα...
    Σε ευχαριστω,
    safirα
    :)))(η αν προτιμας Ειρήνη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένη μου Ειρήνη,
    Πάντα χαίρομαι όταν βρίσκω συμπάσχοντες!! :))
    Όσο για την μυρωδιά...είναι διαφορετική από εποχή σε εποχή, από ώρα σε ώρα, κι από τόπο σε τόπο..
    Η πλέον αγαπημένη μου είναι φθινόπωρο πρωί στο δάσος..

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. " Κι εκείνη έτρεξε και του έδωσε το χέρι της για να σηκωθεί...
    και του υποσχέθηκε πως όσο θα ήταν δίπλα της δεν θα σταματούσε να του στέλνει κι άλλα μηνύματα κλεισμένα στο μπουκάλι.. "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Vroxh.
    Nai,vroxh.
    Tha nai periergo na xeis parea katw apthn vroxh.
    Den to xw niwsei.
    Me thn vroxh exw thn sxesh pou xei kapoios me...
    apokryfa merh tou swmatos tou.
    "To ti kanoume metaksh mas ,einai diko mas thema"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ox! apekthsa thn magikh ikanothta na grafw kati 2-3 vdomades pisw sto xrono!
    kai 3 entries eginan twra,shmera,peri thn wra 12:33.
    oxi stis 21 septemvrh.
    Tote hmoun poly makria.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο χρόνος είναι πάντα σχετικός..όπως και το μακρυά..
    Το σήμερα είναι απόρροια του χθες και το αύριο παιδί του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο χρόνος είναι σχετικός είπε η Πάρμι στον Μαυροφορεμένο άντρα. Ακόμα κι αν δεν έχεις μάθει να χορεύεις με παρέα στην βροχή, δεν σημαίνει πως δεν είσαι καλός καβαλιέρος..:)
    Σκουπίζω τις στάλες από τις βλεφαρίδες μου, μαζί με τα δάκρυα και σε καλώ να μετρήσεις τον χρόνο μαζί μου...
    http://fpmessageinabottle.blogspot.com/2009/09/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Την λατρεύω την βροχή, συνειδητά! κάτι όμως μέσα μου είναι προγραμματισμενο να μελαγχολεί... υποσυνείδητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο ασυνείδητο είναι το υποσυνείδητο;
    Και πόσο συνειδητό;
    Λατρεύουμε ό,τι μας μελαγχολεί ή μελαγχολούμε όταν λατρεύουμε;
    Λατρεύεις την βροχή για την μελαγχολία ή την μελαγχολία της βροχής;
    Απλά, αναρωτιέμαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή